PR time czas na efektywną komunikację

Agencja PR time Wrocław - kreatywne rozwiązania, wieloletnie doświadczenie, ugruntowana wiedza

Biuro prasowe

Biuro prasowe

13.12.2018

Centrum Radioterapii Amethyst w Krakowie świętuje pięciolecie działalności

Ponad 11 tys. pacjentów z województwa małopolskiego, ale również z całego kraju, i ponad 50 tys. udzielonych porad lekarskich – to bilans działalności Centrum Radioterapii Amethyst w Krakowie.

>> więcej

25.06.2018

Wakacyjny warsztat dietetyczny dla pacjentów i ich rodzin

Co jeść, a czego nie jeść w trakcie chemio- czy radioterapii? Jak właściwie się żywić po zakończeniu leczenia? O tym oraz o mitach dotyczących raka i diety można będzie posłuchać podczas najbliższych otwartych warsztatów dietetycznych w Centrum Radioterapii Amethyst.

>> więcej
Biuro prasowe

Case studies

Kampania społeczna „Zobaczyć przez dotyk – Wrocław w miniaturze” dla ING Real Estate Development

Zaplanowany na rok projekt służy minimalizowaniu barier dla osób o różnej niepełnosprawności, głównie niewidomych. Obejmuje umieszczenie trzech miniatur budynków w skali 1:100 i uruchomienie strony internetowej DotknijWroclawia.pl. Początek kampanii, zainicjowanej przez Wrocławski Sejmik Osób Niepełnosprawnych i prowadzonej we współpracy z ING Real Estate Development i agencją PR time: grudzień 2010 roku.

Kampania informacyjna związana z budową hotelu INTERFERIE Medical SPA w Świnoujściu

Od maja 2010 roku w Świnoujściu powstaje nowoczesny czterogwiazdkowy hotel na ponad 300 pokoi, z bogatą bazą rehabilitacyjną oraz spa&wellness. Jest to inwestycja istotna zarówno dla inwestora, jak i całego miasta. Agencja PR time prowadzi działania public relations oraz media relations inwestycji. Termin otwarcia hotelu INTERFERIE Medical SPA: wrzesień 2011 roku.

Projekt CSR-owy „Energicznie chroń środowisko” dla KGHM Ecoren

Długofalowy, skierowany do lokalnej społeczności Zagłębia Miedziowego projekt mający na celu kształtowanie postaw proekologicznych i wdrażanie zasad prawidłowej utylizacji elektroodpadów. Wzmocnienie wizerunku firmy KGHM Ecoren jako przedsiębiorstwa działającego zgodnie z wymogami CSR. Początek projektu – sierpień 2008 roku.

pr time agencja PR Wrocław
Zobacz nas na Facebooku

Kontakt

tel.: (71) 33 70 686
biuro@prtime.pl
al. Wiśniowa 33, Wrocław 53-137

O firmie

Agencja PR time od 2004 roku świadczy usługi w zakresie public relations. Oferta agencji obejmuje m.in.: PR korporacyjny, PR w internecie, PR marek i produktów, PR wewnętrzny, zarządzanie kryzysowe, public affairs oraz usługi eventowe.

Zespół PR time tworzą doświadczeni doradcy - specjaliści w komunikacji masowej: dziennikarze, psychologowie, kulturoznawcy, językoznawcy, specjaliści od marketingu, ekonomiści, graficy komputerowi. Wiedza zespołu obejmuje bogaty zakres obserwacji z polskiego rynku, a doświadczenia, wynikające ze zrealizowanych projektów, gwarantują obsługę klienta według najlepszych standardów. Agencja PR time jest członkiem Związku Firm Public Relations.

 

>> dowiedz się więcej o agencji PR time
>> dowiedz się dlaczego PR?
>> sprawdź co mamy do powiedzenia

Oferta

Agencja PR time świadczy wysoko wyspecjalizowane usługi budowania wizerunku marek i produktów, które obejmują doradztwo, PR korporacyjny oraz e-PR.

 

Wrocławska agencja tworzy dopasowane do

potrzeb klientów strategie public relations, budujące pozytywny wizerunek marek lub produktów, a także organizuje kampanie informacyjne i promocyjne wraz z projektowaniem Systemów Identyfikacji Wizualnej (SIW). PR time planuje skuteczne działania z zakresu zarządzania kryzysowego. Wachlarz usług doradczych uzupełniają działania polegające na kreacji wizerunku osobistego oraz audyty komunikacyjne, usprawniające komunikację wewnętrzną w firmach.

 

>> zobacz pełna ofertę agencji PR time
>> zobacz co potrafimy zrobić
>> sprawdź jak wygląda nasze biuro prasowe

Zarządzanie kryzysowe

Rynek w dobie globalizacji, dynamiczne zmiany w polityce w kraju i zagranicą, napięcia społeczne, sytuacje losowe – takie jak katastrofy naturalne, zagrożenie terroryzmem, kryzysy ekonomiczne, problemy wewnętrzne i zewnętrzne firm to wyzwania, którym musimy dziś sprostać. W tych okolicznościach sytuacje kryzysowe stają się codziennością. Dlatego warto jest wiedzieć, jak je przewidzieć i zdusić w zarodu, a gdy się już wydarzą – poznać przyczyny kryzysu i zminimalizować wywołane przez niego szkody wizerunkowe. Zarządzanie kryzysowe pozwala osiągnąć te cele. Agencja PR time pomaga opracować standardy zachowań w sytuacjach trudnych oraz wspiera klientów w pokonywaniu bieżących trudności, przygotowując działania zaradcze.

 

>> przeczytaj więcej o zarządzaniu kryzysowym
>> zarządzanie kryzysowe w naszej ofercie