Aktualności

O sukcesach PR time w Gazecie Wyborczej

23.7.2009

W dniu dzisiejszym ukazał się w Gazecie Wyborczej tekst Lucyny Róg o sukcesie naszej agencji.

Gazeta Wyborcza Wrocław - Tygodnik zDolnego Śląska

 

Treść artykułu:

WROCŁAWSKA AGENCJA PR W BRANŻOWYM STOWARZYSZENIU

LUCYNA RÓG, GAZETA WYBORCZA - WROCŁAW (2009-07-23)

Do Związku Firm Public Relations dołączyła agencja PRtime. Wrocławska firma to dopiero drugi członek związku spoza Warszawy. - Gruntownie sprawdzamy każdą agencję, która się do nas zgłasza - mówi Paweł Trochimiuk, prezes Związku Firm Public Relations. - Około dwóch miesięcy trwa weryfikacja jej wiarygodności, utrzymywania standardów i postępowania zgodnie z etyką branży. Fakt, że firma przeszła przez ten proces z pozytywnym skutkiem, jest gwarancją dla jej klientów, że mają do czynienia zjedna z najlepszych agencji public relations w kraju, a jej działania są zgodne z normami przyjętymi w branży. ZFPR każdego roku sprawdza także, czy należące do niego firmy nadal zasługują na członkostwo. Wszystkie przechodzą audyty, które potwierdzają, że agencje postępują zgodnie z kartą dobrych praktyk przyjętą przez związek. ZFPR to jedno z dwóch ogólnopolskich stowarzyszeń branży PR. - Prowadzimy działania edukacyjne i inicjujemy wiele działań na rzecz public relations w naszym kraju - informuje Paweł Trochimiuk. Małgorzata Skórska, jedna z założycielek agencji PRtime. zaznacza, że przyjęcie do ZFPR to dla niej ogromny prestiż: - Od samego początku wysoko stawialiśmy sobie poprzeczkę. Członkostwo w związku, który kieruje się kodeksem wyznaczającym najwyższe branżowe standardy, jest tego kolejnym dowodem. Wrocławska agencja powstała pięć lat temu. Stworzyłyją Małgorzata Skórska, dziennikarka radiowa i prasowa, była rzecznik marszałka województwa dolnośląskiego, i Magdalena Rabiega, która przez 11 lat pracowała w branży IT i finansowej. Obie miałyjuż doświadczenia PR-owskie i postanowiły spróbować działań na własną rękę. - Założyłyśmy agencję, jakiej do tej pory nie było we Wrocławiu - przeko-nuje Skórska. - Jesteśmy bowiem jedyną firmą w regionie, która od początku specjalizuje się w komunikacji z mediami i korporacyjnym public relations. Inwestujemy w najnowsze rozwiązania technologiczne, takie jak nasze internetowe biuro prasowe. Tymczasem wiele firm zajmuje się głównie organizacją imprez, a usługi PR świadczy tylko doraźnie. PRtime zatrudnia dziewięciu pracowników. Wśród jej klientów są znane ogólnopolskie i dolnośląskie firmy, m.in. Volkswagen Motor Polska, Qubus, AIG Bank Polska czy Polskie Radio Wrocław. - Świetnie znamy media lokalne i regionalne, ale działamy również na skalę ogólnopolską. Naszymi klientami są firmy z Warszawy czy Krakowa, co przeczy przekonaniu niektórych osób, że usługi PR można świadczyć wyłącznie z warszawskiej perspektywy - mówi Skórska. - Cieszymy się, że PRtime do nas dołącza - komentuje prezes ZFPR. - Jesteśmy przekonani, że wesprze nas doświadczeniem i obserwacjami z wrocławskiego rynku i będzie nowym głosem na forum branżowych dyskusji.

« wróć do listy aktaulności