Aktualności

PR time dla branży badawczej

25.1.2011

Agencja PR time wchodzi w nowy rok z nowym klientem. Jest nim firma MANDS specjalizująca się w prowadzeniu badań marketingowych i społecznych. W ramach umowy, PR time stworzy dla MANDS strategię komunikacji, wesprze klienta w komunikacji z mediami a także będzie odpowiedzialna za wdrożenie nowej strony internetowej.

Umowa pomiędzy PR time a MANDS obowiązuje od stycznia. Współpraca rozpoczęła się od usystematyzowania reguł identyfikacji wizualnej firmy MANDS. W dalszym etapie agencja rozpocznie pracę nad strategią komunikacji i wdrożeniem nowej strony www dla klienta. Agencja odpowiedzialna będzie także za media relations firmy MANDS. Z ramienia PR time firmą MANDS opiekuje się Tomasz Kordowski.

MANDS /Badania Rynku i Opinii/ to firma specjalizująca się w prowadzeniu badań marketingowych i społecznych na terenie całego kraju. Działa na polskim rynku od 1998 roku, w tym od 2005 roku jako niezależny instytu badawczy, świadcząc kompleksowe usługi w zakresie prowadzenia badań jakościowych oraz ilościowych na próbach ogólnopolskich, a także wsparcia klienta na każdym etapie realizacji procesu badawczego. Wśród stosowanych przez MANDS technik badawczych znajdują się m.in. badania CATI, PAPI, FGI, IDI, In Hall Test oraz Mystery Shopping. Sieć ankieterska firmy spełnia wymogi jakości określone przez Międzynarodowy Kodeks Postępowania w Badaniach Rynku ESOMAR-u oraz Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterskiej (PKJPA). Firma dysponuje dwoma własnymi studiami do realizacji wywiadów techniką CATI oraz dwiema pracowniami do badań fokusowych. Siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu.

« wróć do listy aktaulności