Aktualności

PR time dla czołowego dealera aut w Polsce

14.4.2011

Agencja PR time nawiązała współpracę z autoryzowanym dealerem takich marek jak Mercedes-Benz i Mazda – firmą Mirosław Wróbel Sp. z o.o. Agencja będzie odpowiedzialna za zewnętrzne i wewnętrzne działania Public Relations.

Do zadań agencji PR time należeć będzie utrzymywanie relacji z mediami oraz wsparcie wydarzeń organizowanych przez dealera. Konsultanci wspólnie z zarządem firmy opracują także strategię komunikacji wewnętrznej. – Spółka Mirosław Wróbel ma pięć oddziałów, taka struktura wymaga przemyślanej strategii komunikacji wewnętrznej i wyboru odpowiednich narzędzi – mówi Małgorzata Skórska, partner zarządzający PR time.

Mirosław Wróbel Sp. z o.o. to pierwszy na Dolnym Śląsku dealer samochodów marki Mercedes-Benz oraz jedyny – aut marki Mazda w województwie opolskim. Spółka ma swoje oddziały we Wrocławiu, w Opolu, Jeleniej Górze i Pietrzykowicach. Obecnie zatrudnia ponad  200 osób. W swoich planach ma kolejne inwestycje i wzrost zatrudnienia.

Zależy nam na profesjonalnym budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku dolnośląskim i opolskim oraz fachowym doradztwie w kwestii naszego wizerunku, dlatego zdecydowaliśmy się na zawiązanie współpracy z PR time – wyjaśnia Michał Łuczak, prezes Mirosław Wróbel Sp. z o.o.

Umowa pomiędzy Mirosław Wróbel Sp. z o.o. a PR time została podpisana na czas nieokreślony. Z ramienia agencji projekt poprowadzą Małgorzata Skórska i Joanna Daniluk.

« wróć do listy aktaulności