Aktualności

ULTIMO z kodeksem etycznym

16.3.2011

Do rąk pracowników Grupy ULTIMO trafiła dzisiaj publikacja zawierająca kodeks etyczny firmy. Spółka działa od 2002 roku i jest jedną z wiodących w Polsce firm zajmujących się zarządzaniem wierzytelnościami. Wdrożenie własnego kodeksu etycznego stanowi ważny etap w jej rozwoju. Jest sygnałem, że ULTIMO chce realizować  strategię i plany z poszanowaniem standardów etyki biznesu oraz dobrych obyczajów.

Agencja PR time wspierała ULTIMO w procesie przygotowywania, opracowywania i wdrażania kodeksu etycznego. Projekt rozpoczął się w październiku 2010 roku. Najpierw grupa ponad dwudziestu osób, reprezentujących większość komórek organizacyjnych firmy, spotkała się na warsztacie, którego celem było m.in. zdefiniowanie kluczowych  norm  etycznych w zakresie postaw, zachowań oraz pożądanego poziomu działania pracowników. Efektem warsztatu były pierwsze, wstępne zapisy kodeksu. Te konsultowano później z grupą menedżerów i zarządem  ULTIMO.

Wdrożenie kodeksu poprzedziła niestandardowa kampania informacyjna  nawiązująca do zasad marketingu szeptanego. Przez dwa tygodnie na ekranach komputerów pracowników pojawiały się  specjalne pop-upy z hasłami nawiązującymi tematycznie do kodeksu etycznego. Przy redakcji ich tekstu konsultanci PR time korzystali z techniki projekcyjnej – hasła nie zwracały się bezpośrednio do odbiorcy, a tylko nakierowywały go na zachowanie bądź twierdzenie ogólne, z którym każdy mógł w ten sposób skonfrontować swoje poglądy.

PR time oprócz szkolenia kampanii informacyjnej przygotował również projekt i wydał broszurę z kodeksem etycznym.

« wróć do listy aktaulności