Biuro prasowe

Kampania reklamowa Renomy doceniona przez branżę

11.3.2010

Slogan „Kochać mieć”, który reklamuje wrocławski dom handlowy Renoma, został wybrany przez jurorów miesięcznika branżowego „Press” jako jedno z najskuteczniejszych haseł reklamowych. Specjaliści oceniali hasła, które pojawiły się na polskim rynku od 16 stycznia do 16 lutego 2010 roku.

W rubryce „Kopy” marcowego wydania „Pressa”, miesięcznika poświęconego mediom, PR-owi oraz reklamie, publicysta Bartek Chciański wskazał hasło „Kochać mieć” – leitmotive nowej kampanii Renomy - jako jedno z najlepszych na rynku. – „A ja kochać mieć szacunek do autorów takich haseł” – uzasadnia swój wybór Chaciński.

Nowa kampania reklamowa domu handlowego  Renoma ruszyła  od stycznia 2010. Autorem docenionej kreacji jest agencja reklamowa Brain z Warszawy.

« wróć do listy komunikatów prasowych