Biuro prasowe

Biuro prasowe RSS

Komunikaty Prasowe

11.3.2010

Kampania reklamowa Renomy doceniona przez branżę

Slogan „Kochać mieć”, który reklamuje wrocławski dom handlowy Renoma, został wybrany przez jurorów miesięcznika branżowego „Press” jako jedno z najskuteczniejszych haseł reklamowych. Specjaliści oceniali hasła, które pojawiły się na polskim rynku od 16 stycznia do 16 lutego 2010 roku.

czytaj więcej...

9.2.2010

Większy zespół w agencji PR time

Do zespołu wrocławskiej agencji PR time w lutym dołączył nowy pracownik. Tomasz Kordowski objął stanowisko specjalisty ds. public relations  i będzie odpowiedzialny za wsparcie bieżących projektów PR agencji.

czytaj więcej...

9.2.2010

Von Quintus – turystyka biznesowa z sercem

Po ekoturystyce przyszedł czas na podróże społecznie zaangażowane. Od Ameryki Południowej poprzez Afrykę aż do Indochin – pomagający lokalnej ludności turyści są już na niemal wszystkich kontynentach. Von Quintus proponuje wyjątkowe wyjazdy biznesowe m.in. dla firm, które swoją filozofię działania opierają na zasadzie społecznego zaangażowania.

czytaj więcej...

5.1.2010

Dakar 2010: PR time dla teamu rajdowego TTC

Wrocławska agencja public relations PR time relacjonuje udział zespołu Toyota Terratrek Competition w tegorocznym Rajdzie Dakar w Argentynie i Chile. Wsparcie wizerunkowe dla polskich rajdowców podczas tego największego maratonu offroadowego na świecie to kolejny wspólny projekt agencji i TTC.

czytaj więcej...

17.11.2009

Firma Hand-Prod dystrybutorem dla lekarzy testów diagnostycznych firmy Quidel

Za pośrednictwem firmy Hand-Prod na rynek właśnie wchodzą przełomowe produkty marki Quidel – testy diagnostyczne, za pomocą których lekarze mogą łatwo i szybko zdiagnozować chorobę a tym samym zapewnić swoim pacjentom wysoki poziom opieki zdrowotnej oraz maksymalne bezpieczeństwo związane z prawidłowym rozpoznaniem choroby.

czytaj więcej...

30.10.2009

Nowa specjalistka w agencji PR time

Wrocławska Agencja Public Relations PR time powiększyła zespół. Do grona pracowników na stanowisko specjalisty ds. PR dołączyła Kinga Szmyd, która zajmie się wsparciem agencji w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla nowych klientów oraz bieżącej obsłudze w zakresie PR.

czytaj więcej...

29.10.2009

PR time w świecie nowoczesnej kosmetologii

Wrocławska Agencja Public Relations PR time rozpoczęła współpracę z firmą CLARENA Polska, renomowanym dystrybutorem profesjonalnych kosmetyków i producentem sprzętu dla gabinetów kosmetycznych, salonów piękności i spa.

czytaj więcej...

2.10.2009

PR time wśród najlepszych agencji public relations w Polsce

PR time – wrocławska agencja public relations zajęła 35 miejsce w rankingu branżowego wydawnictwa Press. Sukces jest tym większy, że w rankingu oprócz PR time nie znalazła się żadna inna agencja z Wrocławia.

czytaj więcej...

21.7.2009

PR time - czas efektywnej komunikacji

PR time - wrocławska agencja public relations w połowie lipca wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej spółki oraz uruchomiła nową stronę internetową.

czytaj więcej...

9.7.2009

Wybierz kurs przez internet

Internetowy serwis turystyki językowej to nowe zadanie z dziedziny zarządzania komunikacją w internecie, które realizuje Agencja PRtime.

czytaj więcej...