11.3.2010
Slogan „Kochać mieć”, który reklamuje wrocławski dom handlowy Renoma, został wybrany przez jurorów miesięcznika branżowego „Press” jako jedno z najskuteczniejszych haseł reklamowych. Specjaliści oceniali hasła, które pojawiły się na polskim rynku od 16 stycznia do 16 lutego 2010 roku.
9.2.2010
Do zespołu wrocławskiej agencji PR time w lutym dołączył nowy pracownik. Tomasz Kordowski objął stanowisko specjalisty ds. public relations i będzie odpowiedzialny za wsparcie bieżących projektów PR agencji.
9.2.2010
Po ekoturystyce przyszedł czas na podróże społecznie zaangażowane. Od Ameryki Południowej poprzez Afrykę aż do Indochin – pomagający lokalnej ludności turyści są już na niemal wszystkich kontynentach. Von Quintus proponuje wyjątkowe wyjazdy biznesowe m.in. dla firm, które swoją filozofię działania opierają na zasadzie społecznego zaangażowania.
5.1.2010
Wrocławska agencja public relations PR time relacjonuje udział zespołu Toyota Terratrek Competition w tegorocznym Rajdzie Dakar w Argentynie i Chile. Wsparcie wizerunkowe dla polskich rajdowców podczas tego największego maratonu offroadowego na świecie to kolejny wspólny projekt agencji i TTC.
17.11.2009
Za pośrednictwem firmy Hand-Prod na rynek właśnie wchodzą przełomowe produkty marki Quidel – testy diagnostyczne, za pomocą których lekarze mogą łatwo i szybko zdiagnozować chorobę a tym samym zapewnić swoim pacjentom wysoki poziom opieki zdrowotnej oraz maksymalne bezpieczeństwo związane z prawidłowym rozpoznaniem choroby.
30.10.2009
Wrocławska Agencja Public Relations PR time powiększyła zespół. Do grona pracowników na stanowisko specjalisty ds. PR dołączyła Kinga Szmyd, która zajmie się wsparciem agencji w tworzeniu strategii komunikacyjnych dla nowych klientów oraz bieżącej obsłudze w zakresie PR.
29.10.2009
Wrocławska Agencja Public Relations PR time rozpoczęła współpracę z firmą CLARENA Polska, renomowanym dystrybutorem profesjonalnych kosmetyków i producentem sprzętu dla gabinetów kosmetycznych, salonów piękności i spa.
2.10.2009
PR time – wrocławska agencja public relations zajęła 35 miejsce w rankingu branżowego wydawnictwa Press. Sukces jest tym większy, że w rankingu oprócz PR time nie znalazła się żadna inna agencja z Wrocławia.
21.7.2009
PR time - wrocławska agencja public relations w połowie lipca wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej spółki oraz uruchomiła nową stronę internetową.
9.7.2009
Internetowy serwis turystyki językowej to nowe zadanie z dziedziny zarządzania komunikacją w internecie, które realizuje Agencja PRtime.