Pierwsze Tesco w Polsce, które znajduje się w Parku Handlowym Bielany, przemieni się w pierwsze we Wrocławiu i okolicach Tesco Extra. To prawdziwa rewolucja w standardzie robienia zakupów w hipermarkecie.
Inter IKEA Center Group Poland, właściciel Parku Handlowego Bielany, przedłużył na kolejne 10 lat współpracę z Tesco Polska. Wraz z przedłużeniem umowy Tesco zapowiedziało rewitalizację hipermarketu i zmianę formatu sklepu na Tesco Extra. Firma twierdzi, że zmiany nie będą polegały tylko na odświeżeniu przestrzeni, ale będzie to prawdziwa rewolucja.
Tesco Extra wyróżnia się przede wszystkim znacznym poszerzeniem oferty dla klientów. Za kilka miesięcy znajdą oni na sali sprzedaży hipermarketu m.in. nowoczesne stoisko OPTYK z możliwością bezpłatnego badania wzroku i szeroką gamą produktów oraz stoisko TELEFONY oferujące doradztwo i wsparcie niezależnych ekspertów w zakresie telefonii komórkowej. Z myślą o najmłodszych rozbudowane zostanie stoisko z zabawkami – ŚWIAT DZIECKA, na którym znajdzie się ponad 500 nowych produktów. Ze zmian zadowolone będą także panie, które na nowym stoisku ZDROWIE I URODA znajdą ponad 200 nowości, również tych z górnej półki. W nowym sklepie klienci będą mogli znaleźć - oprócz produktów spożywczych - także sprzęt AGD i RTV, akcesoria samochodowe, narzędzia, bogatą ofertę płyt, książek czy filmów DVD. Z kolei na miejscu stoiska Grill pojawi się samoobsługowa restauracja BISTRO z szerokim wyborem dań w stałej cenie za 100g. Największa zmiana czeka stoisko z ubraniami marki F&F. Będzie ono zajmowało aż jedną piątą powierzchni hipermarketu. Dla wygody klientów stoisko to będzie posiadało niezależną kasę. – Klient przychodząc do sklepu Tesco Extra, będzie czuł się bardziej jak w galerii, niż w hipermarkecie. Do Tesco zawitają takie marki, jak Ipad, Ray-ban czy Vichy. Przestrzeń poszczególnych stoisk będzie zorganizowana w taki sposób, aby tworzyły sklepy w sklepie. Wszystko po to, żeby klient czuł się komfortowo – mówi Dariusz Paszkowski, menedżer hipermarketu.
– Park Handlowy Bielany początku swojego istnienia był prekursorem na wrocławskim rynku handlowym – mówi Ewa Kolondra, dyrektor Parku Handlowego Bielany. Otwarcie obiektu w 1998 roku było dla klientów wprowadzeniem nowego standardu robienia zakupów. Powstało bowiem pierwsze centrum, którego oferta zawierała produkty z różnych dziedzin, od wyposażenia wnętrz po akcesoria i kosmetyki z szeroką ofertą restauracyjną. Wrocławianie od tej chwili mogli zrobić zakupy w IKEA i Tesco. Teraz szykują się kolejne innowacje. Przedłużenie umowy pomiędzy spółkami niesie ze sobą wiele korzyści. – Dla najemców jest to sygnał, że jesteśmy stabilnym, godnym zaufania partnerem. Jednak w związku z zapowiadanymi zmianami najwięcej zyskają klienci – mówi Ewa Kolondra.
Wprowadzanie zmian właśnie się rozpoczęło. – Postaramy się pracować tak, by sklep przez cały czas remontu funkcjonował normalnie, a przebudowa nie była uciążliwa dla klientów – zapewnia Dariusz Paszkowski. Spółka nie planuje zamykania sklepu, a rewitalizacja będzie przeprowadzana etapowo. Przedświąteczne zakupy klienci zrobią już w odmienionym Tesco Extra. Wygląda na to, że po raz kolejny Park Handlowy Bielany będzie kreował trendy na wrocławskim rynku handlowym.




