Biuro prasowe

PR time - czas efektywnej komunikacji

21.7.2009

PR time - wrocławska agencja public relations w połowie lipca wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej spółki oraz uruchomiła nową stronę internetową.

Przeprowadzony redesign systemu identyfikacji wizualnej agencji PR time związany był z jej dynamicznym rozwojem
i przekształceniem w spółkę prawa handlowego. Rozwijająca się firma wymagała bardziej nowoczesnego i dynamicznego logotypu. Nowy znak, podobnie jak poprzedni, nawiązuje do symbolu czasu w postaci zegara, ale zmianie uległy konstrukcja, kolorystyka oraz układ logotypu.

- Hasło przewodnie spółki: PR time - czas efektywnej komunikacji odnosi się oczywiście do naszej filozofii współpracy
z klientami i charakteru oferowanych przez nas usług. Zmieniając system identyfikacji wizualnej i serwis internetowy, chcieliśmy podkreślić, że stosujemy je również wobec samych siebie, że efektywna komunikacja jest naszą najważniejszą wartością
- mówi Magdalena Rabiega, wspólnik zarządzający w agencji.

- Nowy design oparliśmy o połączenie eleganckiej szarości z energetyczną, pełną siły czerwienią. Jasność przekazu potęguje prosta czcionka i przejrzystość wszystkich dokumentów. Ważne było również, aby nowe logo było tak samo dobrze widoczne i postrzegane w małych formatach, jak i w kontrze - komentuje Małgorzata Skórska, wspólnik zarządzający PR time.

Serwis internetowy www.prtime.pl został opracowany z myślą o dodatkowych funkcjonalnościach strony oraz zmianach związanych z modyfikacją systemu identyfikacji wizualnej. Wdrożone zmiany mają ułatwić użytkownikom szybsze dotarcie do poszukiwanych informacji lub usług. W nowej witrynie znalazła miejsce między innymi rozszerzona oferta, najważniejsze realizacje, a także wypowiedzi eksperckie i publikacje z dziedziny public relations oraz marketingu.

- Zmiany opracowywaliśmy analizując statystyki i ruch użytkowników wcześniejszego serwisu, weryfikując dostępne badania rynkowe serwisów firmowych i technologie oraz opierając się na naszych dotychczasowych doświadczeniach wdrożeniowych. Staraliśmy się, aby efekt końcowy wykorzystywał synergię interesującego designu, treści, wartości promocyjnych oraz intuicyjnej nawigacji. W dzisiejszych czasach strona internetowa to drzwi do firmy i zwykle pierwsze medium, w którym klient poznaje agencję. Liczę, że po jej lekturze, będzie zainspirowany - dodaje Magdalena Rabiega.

Za wykonanie strony www.prtime.pl odpowiedzialna jest agencja interaktywna Internet Works. Strona została zintegrowana z autorskim systemem zarządzania treścią wykorzystującym Django Framework. Rozwiązanie to pozwala na maksymalnie elastyczne i proste w obsłudze modyfikowanie, uzupełnianie i zmianę zawartości strony przez właściciela. Oprócz łatwości obsługi szczególny nacisk w tej realizacji, położono na użyteczność witryny dla odwiedzających i możliwie najlepsze dopasowanie do potrzeb klienta.

Agencja PR time jest profesjonalnym doradcą w zakresie public relations. Zakres oferowanych przez agencję usług obejmuje: PR korporacyjny, e-PR, PR marek i produktów, PR wewnętrzny, zarządzanie kryzysowe oraz public affairs. Agencja posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów polskich i międzynarodowych z wielu branż,
m.in. medycznej, przemysłowej, IT, turystycznej, motoryzacyjnej, finansowej, developerskiej oraz usług dla środowiska. Zespół PR time tworzą specjaliści w komunikacji masowej: dziennikarze, psychologowie, kulturoznawcy, językoznawcy, specjaliści od marketingu, ekonomiści, graficy komputerowi. Wszyscy z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji społecznej. Wiedza zespołu obejmuje bogaty zakres obserwacji z polskiego rynku, a doświadczenia, wynikające
ze zrealizowanych projektów, gwarantują obsługę klienta wg najlepszych, międzynarodowych standardów. Agencja PR time jest członkiem Związku Firm Public Relations.

« wróć do listy komunikatów prasowych