Izabela Strączek i Błażej Zimnak są nowymi specjalistami we wrocławskiej agencji PR time. Rozbudowany zespół składa się aktualnie z sześciu stałych pracowników.
Izabela Strączek to wieloletnia dziennikarka Gazety Wyborczej Wrocław. Specjalizowała się w tematyce gospodarczej i unijnej. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego (filologia polska, specjalizacja dziennikarstwo), zna dwa języki obce: angielski i włoski. Ten ostatni studiowała także na uniwersytecie, uzyskując dyplom licencjacki, a wykorzystywała m.in. w pracy tłumaczki oraz podczas licznych wyjazdów zagranicznych (m.in. na stypendium ministerialne do Perugii) . W PR time zajmuje się obsługą klientów, głównie z branży turystycznej i hotelarskiej oraz programami CSR.
Błażej Zimnak, w PR time odpowiada za komunikację internetową i nowe technologie. Kończy studia na Uniwersytecie Wrocławskim (Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna) przygotowując pracę dyplomową dotyczącą dziennikarstwa obywatelskiego i nowoczesnych form komunikacji w internecie.
W przeszłości stały współpracownik firmy technologicznej IT-ZONE, odpowiedzialny za kontakty z klientami oraz planowanie produktów.
Przez ponad dwa lata stale współpracował z Gazetą Wyborczą we Wrocławiu, publikując również w ogólnopolskich działach gospodarczym i krajowym. Mieszkając w Londynie pisał korespondencje do GW, opisując najnowszą emigrację.
Współpracownik Telefonii Dialog w zakresie PR-u wewnętrznego i zewnętrznego.
Potrzeba rozszerzenia zespołu wiąże się w dużej mierze z rozwojem nowych technik i kanałów komunikacji, zastosowaniem zaawansowanych narzędzi, w szczególności - ze wzrostem znaczenia roli, jaką odgrywa najpopularniejsze obecnie medium elektroniczne – internet. Działalność społeczności internetowych, powstawanie portali i vortali oferujących coraz szerszy zakres usług, rozwój reklamy kontekstowej, sieci wirtualnych biur prasowych, szybkość przesyłanych informacji i nieograniczony dostęp do ich źródła stwarza wielkie możliwości działania, ale oznacza jednocześnie zwiększoną czujność, którą należy wykazywać w przekazywaniu informacji korzystając z zasobów znajdujących się w zasięgu teleinformatycznego społeczeństwa. Coraz więcej klientów dostrzega potrzebę szczegółowego monitorowania internetu, list dyskusyjnych, forów, komentarzy, blogów i portali społecznościowych.
PR time chce zapewnić im profesjonalna obsługę w tym zakresie.
PR time to agencja doradcza oferująca pełen zakres usług z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, współpracy z mediami oraz komunikacji kryzysowej. Agencja planuje i realizuje kompleksowe kampanie informacyjne, wizerunkowe i promocyjne. Prowadzi szkolenia z zakresu budowy wizerunku, prezentacji publicznych, kontaktów z mediami, komunikacji kryzysowej. Firma działa od 2004 roku, z powodzeniem obsługując klientów w całym kraju i realizując kampanie informacyjno-promocyjne zarówno o zasięgu lokalnym, jak i ogólnopolskim.