PR time – wrocławska agencja public relations zajęła 35 miejsce w rankingu branżowego wydawnictwa Press. Sukces jest tym większy, że w rankingu oprócz PR time nie znalazła się żadna inna agencja z Wrocławia.
Ranking został opracowany na podstawie danych dotyczących przychodów i zysków z 2008 roku, oceniana była także dynamika przychodów w stosunku do roku 2007. Jest to już czwarty z rzędu taki ranking przygotowany przez miesięcznik Press. Tegoroczny obejmuje 37 firm z branży, których łączny przychód w roku ubiegłym wyniósł ponad 200 mln złotych.
- Cieszy nas świetna lokata na liście miesięcznika Press – mówi Magdalena Rabiega, partnerka zarządzająca spółką PR time – zwłaszcza, że nasza agencja znalazła się w doskonałym towarzystwie obok tuzów polskiego public relations.
Jak podaje serwis PROTO.pl w Polsce jest aktualnie ponad 850 agencji PR. W tym kontekście 37 agencji, które weszły na listę prestiżowego polskiego miesięcznika branżowego Press, stanowi absolutną czołówkę polskich firm zajmujących się komunikacją.