Case studies

Case studies RSS

Aktualności

Kampania społeczna „Zobaczyć przez dotyk – Wrocław w miniaturze” dla ING Real Estate Development

Zaplanowany na rok projekt służy minimalizowaniu barier dla osób o różnej niepełnosprawności, głównie niewidomych. Obejmuje umieszczenie trzech miniatur budynków w skali 1:100 i uruchomienie strony internetowej DotknijWroclawia.pl. Początek kampanii, zainicjowanej przez Wrocławski Sejmik Osób Niepełnosprawnych i prowadzonej we współpracy z ING Real Estate Development i agencją PR time: grudzień 2010 roku.
>> czytaj więcej...

Kampania informacyjna związana z budową hotelu INTERFERIE Medical SPA w Świnoujściu

Od maja 2010 roku w Świnoujściu powstaje nowoczesny czterogwiazdkowy hotel na ponad 300 pokoi, z bogatą bazą rehabilitacyjną oraz spa&wellness. Jest to inwestycja istotna zarówno dla inwestora, jak i całego miasta. Agencja PR time prowadzi działania public relations oraz media relations inwestycji. Termin otwarcia hotelu INTERFERIE Medical SPA: wrzesień 2011 roku.
>> czytaj więcej...

Projekt CSR-owy „Energicznie chroń środowisko” dla KGHM Ecoren

Długofalowy, skierowany do lokalnej społeczności Zagłębia Miedziowego projekt mający na celu kształtowanie postaw proekologicznych i wdrażanie zasad prawidłowej utylizacji elektroodpadów. Wzmocnienie wizerunku firmy KGHM Ecoren jako przedsiębiorstwa działającego zgodnie z wymogami CSR. Początek projektu – sierpień 2008 roku.
>> czytaj więcej...