Case study

Event i spotkanie prasowe dla sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce

Sieć Hotelarska Starwood Hotels & Resorts prezentuje wrocławskim mediom swoje plany

 

 

Zainteresowanie wrocławskich dziennikarzy planami inwestycyjnymi na Dolnym Śląsku renomowanej sieci hotelarskiej. Sieć Starwood Hotels & Resorts posiada w Polsce 6 pięciogwiazdkowych obiektów: hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz w Warszawie – The Westin Warsaw i Le Méridien Bristol. Posiada największą liczbę hoteli na polskim rynku wśród międzynarodowych firm hotelarskich. Łącznie oferuje ponad 1500 pokoi i zatrudnia ponad 1100 osób. Termin: grudzień 2008 roku.

 

Sytuacja wyjściowa

  • w 2008r. Starwood nie jest reprezentowany we Wrocławiu przez żadną z marek hotelowych ze swojego portfolio
  • spotkanie we Wrocławiu - kontynuacja kampanii informacyjnej o ofercie sieci w Polsce i planach inwestycyjnych m.in. we Wrocławiu

 

Założenia

  • zasięg regionalny
  • grupy docelowe: inwestorzy, decydenci, partnerzy biznesowi, media regionalne o charakterze ekonomicznym, dziennikarze prasy branżowej, media lokalne,

 

Cele

  • prezentacja sieci Starwood jako wiodącego na świecie operatora i zarządcę hoteli: St. Regis®, The Luxury Collection ®, Sheraton ®, Westin ®, Four Points ® by Sheraton, W®, Le Méridien, AloftSM i ElementSM Hotels.
  • poinformowanie lokalnych inwestorów finansowych i decydentów o możliwości podjęcia współpracy z siecią Starwood
  • szczegółowe poinformowanie regionalnych partnerów biznesowych (biura podróży, agencje eventowe, agencje szkoleniowe) o nowym hotelu Sheraton Sopot Conference Center & Spa i nowych możliwościach współpracy
  • wzrost świadomości marki i utrzymanie przyjaznego klimatu wobec marki

 

Działania
 

 

Efekty

Publikacje w najważniejszych mediach lokalnych. Doskonała frekwencja uczestników spotkania.

« wróć do listy realizacji