Case study

Kampania promocyjna programu Giegieo

Poprawa wizerunku w Internecie

 

 

 

Wzmocnienie wizerunku spółki CodeTwo jako producenta wysoko wyspecjalizowanego oprogramowania dla platformy Microsoft Exchange Server i Microsoft Office Outlook oraz – szerzej – jako dostawcy rozwiązań wspierających pracę grupową w przedsiębiorstwach, procesy zarządzania zasobami, pocztą elektroniczną i zadaniami. Termin realizacji 14 - 20 kwietnia 2009 roku.


Sytuacja wyjściowa:

  • całkiem nowy produkt łączący funkcjonalności komunikatora Gadu Gadu i programu Microsoft Office Outlook
  • spółka CodeTwo wyspecjalizowana w wąskiej dziedzinie rozwiązań informatycznych



Założenia:

  • zasięg: ogólnopolski
  • grupy docelowe: media ogólnopolskie z branży IT, dziennikarze prasy branżowej, społeczność internautów skupiona wokół serwisu www.mojageneracja.pl, użytkownicy internetowych bibliotek z programami (typu www.dobreprogramy.pl, www.instalki.pl)


Cele:

  • poinformowanie otoczenia o nowej aplikacji łączącej dwa popularne programy komputerowe
  • maksymalne wykorzystanie popularności komunikatora dla promocji spółki
  • prezentacja CodeTwo jako producenta innowacyjnego oprogramowania, wykorzystywanego w biznesie oraz  do prywatnego użytku
  • wzrost świadomości marki i utrzymanie przyjaznego klimatu wobec marki
  • wyeksponowanie wysokiej utylitarności rozwiązań ferowanych przez spółkę


Działania:

  • zebranie materiału i przygotowanie informacji prasowej
  • przygotowanie szczegółowej specyfikacji programu Giegieo, lustracji oraz pliku instalacyjnego,
  • opracowanie szczegółowej bazy mediów
  • przygotowanie prezentacji multimedialnej
  • wysłanie informacji do prasy
  • umieszczenie aplikacji wraz z opisem w bibliotekach internetowych z programami.


Efekty:

Wzrost odwiedzalności strony internetowej firmy CodeTwo (o ok. 800 proc. w dniu wysyłki komunikatu oraz kilkakrotnie większej od średniej w kolejnych dniach prowadzenia kampanii). 70 publikacji w portalach internetowych oraz w drukowanych magazynach branżowych. Efektem prowadzonych przez agencję działań była wyższa również wyższa od przeciętnej pobieralność wersji shareware'owych wersji płatnych programów: CodeTwo Exchange Rules (rozwiązania służącego do dołączania firmowych i indywidualnych stopek do wysyłanych wiadomości bez potrzeby ingerencji użytkowników) oraz CodeTwo Public Folders (aplikacji pozwalającej na współdzielenie z innymi użytkownikami sieci firmowej lub domowej wybranych folderów poczty, kontaktów, kalendarzy i zadań w programie Microsoft Outlook).


Media, w których ukazały się materiały (wybór):

  • Portale: Wp.pl, Gazeta.pl, IDG.pl, Chip.pl, Money.pl
  • Prasa: „Komputer Świat”, „PC World”
« wróć do listy realizacji