Konferencja prasowa w czasie ponownego otwarcia Renomy
Symboliczne oddanie wrocławianom zrewitalizowanego domu handlowego RENOMA we Wrocławiu. Wzmocnienie wizerunku CDI jako dewelopera i inwestora, który zmienia oblicza miast i dzielnic, w których funkcjonuje, a także twórcy prestiżowych i unikatowych projektów biurowo-handlowych. Zaprezentowanie unikatowej na skalę Polski koncepcji połączenia zabytkowej części z dobudowaną bryłą od strony ulicy Czystej, a tym samym wyjątkowej lokalizacji w centrum miasta, unikalnych rozwiązań architektonicznych, przestrzeni handlowej, która od dziesięcioleci wpisana jest w krajobraz handlowy miasta, miejsca prestiżowego, łączącego tradycję z nowoczesnością, miejsca, które wyznacza trendy mody w mieście, obiektu, którego oferta i przygotowanie logistyczne wychodzi naprzeciw potrzebom nowoczesnego klienta. Termin: 16 czerwca 2009 roku.
Sytuacja wyjściowa:
- brak w otoczeniu świadomości marki Renoma
- kojarzenie z PRL-owskim pedetem
- brak konotacji nazwy Renoma
- „stara” architektura
- trzy lata przestoju w działalności handlowej
Założenia:
- zasięg: ogólnopolski ze szczególnym naciskiem na wrocławskie media
- grupy docelowe: media lokalne, lokalna społeczność, media warszawskie ekonomiczne
Cele:
- poinformowanie otoczenia o otwarciu Renomy - jedynej w mieście i regionie pięciopoziomowej Galerii z ogromnym parkingiem
- maksymalna promocja marki Renoma
- prezentacja CDI jako inwestora-mecenasa sztuki (rewitalizacja obiektu unikalna w skali kraju)
- wzrost świadomości marki i utrzymanie przyjaznego klimatu wobec marki
- wyeksponowanie zalet i możliwości Renomy: unikalna atmosfera, prestiż
- wyjątkowa na skalę regionu i bogata oferta najemców, w tym niespotykana dotąd oferta dla rodzin z dziećmi (marki nieobecne jak dotąd na wrocławskim, a nawet polskim rynku)
- miejsce w centrum miasta: 5 minut od Rynku, na największym miejskim deptaku
Działania:
- opracowanie szczegółowego scenariusza działań dotyczących jak najszerszego poinformowania mediów o otwarciu Renomy
- przygotowanie kosztorysów imprezy, organizacja cateringu na miejscu konferencji, transportu dziennikarzy warszawskich z lotniska na miejsce konferencji oraz transferu na lotnisko po zakończeniu spotkania
- zebranie materiału i przygotowanie informacji prasowych
- opracowanie listy mediów, zaproszenie dziennikarzy, potwierdzenie ich uczestnictwa
- przygotowanie prezentacji multimedialnej
- organizacja i prowadzenie konferencji prasowej,
- aranżacja dodatkowych wywiadów przedstawicieli CDI z mediami, monitoring mediów
|
|
![]() |
![]() |
Efekty:
Bardzo wysoka frekwencja dziennikarzy na konferencji prasowej. Dziennikarze reprezentowali media lokalne, ogólnopolskie oraz branżowe. W sumie po konferencji w mediach ukazało się 26 artykułów i 5 relacji RTV. Wszystkie publikacje miały charakter pozytywny lub neutralny, co w znacznym stopniu przyczyniło się do poinformowania potencjalnych klientów o tym, że Renoma znów jest otwarta, a także zaowocowało zwiększeniem rozpoznawalności oraz pozytywnych skojarzeń z marką Renoma. Autorzy korzystali z materiałów prasowych przygotowanych przez agencję, wymieniając nazwę Renoma i ilustrując tekst materiałem graficzno-zdjęciowym.
Media, w których ukazały się materiały:
RTV: TVP 3, PRW, RAM, Radio Traffic, portal www.gazeta.pl, wortal www.bryla.pl
Agencje: PAP
Portale: www.gazeta.pl, www.bryla.pl, www.inwestycje.pl, www.radioram.pl, www.regional.pl, www.dlalejdis.pl, www.biznesowyserwis.pl, www.gospodarkaslaska.pl, www.detaldzisiaj.pl, www.miastowroclaw.pl, www.galeriehandlowe.pl, www.retailnet.pl, www.spwn.pl, www.budinfo.pl, www.mmwroclaw.pl, www.prw.pl, www.architekturaslaska.pl , www.monitornieruchomosci.pl, www.biznes.cafenews.pl, www.trendz.pl, www.businesswroclaw.pl
Prasa: Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Gazeta Wrocławska, Murator Architektura Plus, Newsweek, Detal Dzisiaj, Echo Miasta, Fakt