Dlaczego PR

Nie ma biznesu bez rozmowy i komunikacji.

Firmy opowiadają historie, a im ciekawsze one są, bardziej wiarygodne i poruszające, tym większa staje rzesza zadowolonych partnerów. Dlatego dzisiaj public relations jest jedną z najszybciej rozwijających się branży na całym świecie.

Warren Buffet powiedział:
Na swoją dobrą opinię musimy pracować 20 lat. Wystarczy 5 minut by ją utracić.

Szalone przyspieszenie informacji wymaga wprowadzenia stałego nią zarządzania. Działanie silnej konkurencji gwałtownie zmniejsza czas przydatności posiadanej wiedzy, dlatego wygrywają firmy, które potrafią ją gromadzić, przekazywać i błyskawicznie modyfikować.
W „Karaoke capitalism – zarządzanie dla ludzkości” Janas Ridderstrale i Kjell a Nordsrom napisali m.in.:
Informacja jest dla gospodarki tym, czym olej dla silnika.

Jedno wydanie Harald Tribune zawiera więcej informacji niż ktoś żyjący w średniowieczu otrzymywał podczas całego życia.
Warto mieć przewodnika w świecie informacji i mediów. W roku 2003 do sieci podłączonych było równocześnie ponad 600 milionów osób.

W Stanach Zjednoczonych wydawanych jest ponad 3000 specjalistycznych, masowych czasopism, ich nakłady wynoszą od 50 000 do 1 000 000 egzemplarzy.Serwis www.live365.com pozwala na słuchanie ponad 40 000 różnych stacji radiowych.