Naszym Zdaniem

Naszym Zdaniem RSS

Eksperci agencji PR time w mediach

11.05.2009

Public relations vs media

Public relations vs media – granice w kontaktach z dziennikarzami” to temat referatu wygłoszonego przez Małgorzatę Skórską podczas Konferencji Koła Naukowego Studentów Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

>> więcej

15.06.2008

Miesięcznik PRESS zajął się charyzmatyczna postacią Rafała Dutkiewicza

Miesięcznik PRESS zajął się charyzmatyczna postacią  Rafała Dutkiewicza prezydenta Wrocławia. Tekst „Wrocławski Vuitton”  stara się odpowiedzieć na pytanie zadawane coraz częściej w świecie wielkiej polityki - czy Rafał Dutkiewicz jest realnym kandydatem w Wyborach Prezydenckich 2010? Do dyskusji została zaproszona Magdalena Rabiega.

>> więcej

15.10.2007

PRESS o zniesieniu zakazu reklamy dla prawników i radców prawnych

PRESS o zniesieniu zakazu reklamy dla prawników i radców prawnych w kontekście zainteresowania tym rynkiem ze strony agencji PR. Sprawę komentowała również Małgorzata Skórska: „Zniesienie zakazu spowoduje raczej pojawienie się większej liczby agencji PR specjalizujących się w obsłudze kancelarii prawnych. A wśród konserwatywnych pracowników- zmianę w postrzeganiu usług PR jako zakazanych praktyk. Zdecydowanie może więc zyskać przede wszystkim branża public relations.”

>> więcej

1.09.2007

Klient niechciany

Czy agencje PR podejmują się obsługi PR każdego klienta? – zastanawia się dwumiesięcznik PIAR.PL w tekście „Przeplatanie się biznesu z polityką.” Klienci biznesowi, którzy przejawiają polityczne ambicje mogą okazać się poważnym niebezpieczeństwem dla spójności prowadzonych działań PR.

>> więcej

25.08.2006

PR-owiec, czyli kto?

„PR-owiec, czyli kto?” - zatytułował tekst na temat relacji agencji PR z przedstawicielami biznesu miesięcznik BRIEF. Małgorzata Skórska wzięła udział w tej dyskusji, podkreślając m.in.:
 „ Nawiązując współpracę z mniejszymi, regionalnymi  firmami liczymy się z koniecznością działań edukacyjnych. Nierzadko stykamy się z myleniem reklamy i PR, dlatego rozmawiamy z klientami, aby wyjaśnić wszelkie wątpliwości i na samym początku przekazać pakiet wiedzy koniecznej do dobrej współpracy” .

>> więcej