11.05.2009
„Public relations vs media – granice w kontaktach z dziennikarzami” to temat referatu wygłoszonego przez Małgorzatę Skórską podczas Konferencji Koła Naukowego Studentów Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
15.06.2008
Miesięcznik PRESS zajął się charyzmatyczna postacią Rafała Dutkiewicza prezydenta Wrocławia. Tekst „Wrocławski Vuitton” stara się odpowiedzieć na pytanie zadawane coraz częściej w świecie wielkiej polityki - czy Rafał Dutkiewicz jest realnym kandydatem w Wyborach Prezydenckich 2010? Do dyskusji została zaproszona Magdalena Rabiega.
15.10.2007
PRESS o zniesieniu zakazu reklamy dla prawników i radców prawnych w kontekście zainteresowania tym rynkiem ze strony agencji PR. Sprawę komentowała również Małgorzata Skórska: „Zniesienie zakazu spowoduje raczej pojawienie się większej liczby agencji PR specjalizujących się w obsłudze kancelarii prawnych. A wśród konserwatywnych pracowników- zmianę w postrzeganiu usług PR jako zakazanych praktyk. Zdecydowanie może więc zyskać przede wszystkim branża public relations.”
1.09.2007
Czy agencje PR podejmują się obsługi PR każdego klienta? – zastanawia się dwumiesięcznik PIAR.PL w tekście „Przeplatanie się biznesu z polityką.” Klienci biznesowi, którzy przejawiają polityczne ambicje mogą okazać się poważnym niebezpieczeństwem dla spójności prowadzonych działań PR.
25.08.2006
„PR-owiec, czyli kto?” - zatytułował tekst na temat relacji agencji PR z przedstawicielami biznesu miesięcznik BRIEF. Małgorzata Skórska wzięła udział w tej dyskusji, podkreślając m.in.:
„ Nawiązując współpracę z mniejszymi, regionalnymi firmami liczymy się z koniecznością działań edukacyjnych. Nierzadko stykamy się z myleniem reklamy i PR, dlatego rozmawiamy z klientami, aby wyjaśnić wszelkie wątpliwości i na samym początku przekazać pakiet wiedzy koniecznej do dobrej współpracy” .
2011
» Lipiec » Wrzesień2010
» Czerwiec2009
» Maj » Wrzesień2008
» Czerwiec2007
» Wrzesień » Październik2006
» Sierpień