Naszym Zdaniem

Naszym Zdaniem RSS

Eksperci agencji PR time w mediach

30.09.2011

Świadomi pracownicy lubią świadomych pracodawców.

O employer brandingu, najnowszych tendencjach na rynku pracy i wadze wizerunku firmy w prowadzonych projektach rekrutacyjnych pisze Małgorzata Skórska dla specjalistycznego dodatku Rzeczpospolitej.

>> więcej

20.07.2011

Co to jest PR?

Co to jest PR? To z pozoru proste pytanie może wprawić w zakłopotanie niejednego speca od public relations. Setki z nich na całym świecie starają się ukuć jak najbardziej adekwatną, wspólną dla wszystkich, ale też świeżą i pełną inwencji definicję tej nazwy. W latach 70. ubiegłego wieku tą sprawą zajęło się 30 agencji z całego świata, których przedstawiciele podpisali Deklarację Meksykańską przyjmującą jednolitą definicję PR.

>> więcej

28.06.2010

Podręczna inspiracja

Recenzja książki "Słownik sloganów reklamowych". Sztuka dobrego władania słowem to jedna z umiejętności potrzebnych specjaliście PR – po to, by dobrze przedstawić informację, zaciekawić rozmówcę, zaintrygować odbiorcę (bez względu na to, czy jest nim dziennikarz czy czytelnik biuletynu wewnętrznego).

>> więcej

11.09.2009

Gazeta Finansowa 11.09.2009 - „Jest dobrze, ale może być lepiej”

Stabilnie i raczej miarowo rozwija się branza PR w Polsce. Wbrew niektórym przewidywaniom i prognozom, nie nastąpił jej wielki boom i rewolucyjny rozkwit, a agencje PR pozostaja na dotychczasowym poziomie przychodów i zatrudnienia. Artykuł Małgorzaty Skórskiej o rynku usług PR w Polsce.

>> więcej