Oferta

zarządzanie kryzysowe

zarządzanie kryzysowe

Zarządzanie kryzysowe

Awarie, katastrofy, ataki terrorystyczne, zanieczyszczenie środowiska będące wynikiem działalności człowieka, w XXI wieku niepokojąco rywalizują z przyrodniczymi kataklizmami, dotąd najczęstszymi przyczynami kryzysów. Dołączają do nich zagrożenia nowej generacji – kradzieże danych osobowych, wirusy komputerowe, utrata danych. Dzisiaj, dla sprawnego działania firmy nie wystarczy system ubezpieczeń, niezbędny jest pr kryzysowy, czyli sprawne zarządzanie kryzysowe - systematycznie rozwijany, zintegrowany program działań w sytuacjach trudnych.

Jak przetrwać w permanentnym kryzysie zachowując pozytywny wizerunek? Jak poradzić sobie w sytuacji, gdy pod gabinetem prezesa czeka trzydziestu dziennikarzy w oczekiwaniu na pełną informację i komentarz? Jak nie stracić wątku i dobrze wypaść w krzyżowym ogniu dziennikarskich pytań? Jak zachować się, gdy do bramy zbliża się pikieta zdeterminowanych przedstawicieli związków zawodowych?

Planowanie i strategia działań

Kryzys wymusza szybką reakcję i działanie. W takiej sytuacji powiązanej z dużym stresem i nie powinno się działać ad hoc. Wszystkie podejmowane ruchy muszą być zaplanowane i przemyślane. Zarządzanie sytuacją kryzysową PR time Wrocław rozpoczyna zawsze od zaplanowania działań i obrania konkretnej strategii.

Pisanie oświadczeń i komunikatów

Oświadczenia i komunikaty to podstawowe narzędzie komunikacji, za pomocą których informujemy opinię publiczną o obecnej sytuacji. Liczy się umiejętne zredagowanie tekstów i szybki czas wysyłki, ale przede wszystkim wiarygodność. W tekstach nie mogą znaleźć się żadne nieprawdziwe dane i informacje ważne więc aby przygotować także odpowiedni materiał, który będzie uwiarygodniać stanowisko.

Przygotowanie do wystąpień i rozmów z dziennikarzami

PR kryzysowy to częste wystąpienia publiczne, rozmowy w obecności mikrofonów i kamer. Skuteczne zarządzanie kryzysowe to dobre przygotowanie rozmówcy - od tego często zależy wiarygodność firmy. Pomagamy zdobyć pewność siebie i pokazujemy jak przekonać do siebie odbiorców. Mając odpowiednie umiejętności z zakresu wystąpień publicznych łatwiej zminimalizować skutki kryzysu.

Opracowanie kryzysowego Q&A

Podczas kryzysu najważniejsze jest aby być dobrze przygotowanym na pytania ze strony dziennikarzy. Żadne z nich nie może zostać bez odpowiedzi, a odpowiedź nie powinna pozostawiać wątpliwości. Q&A to zestaw pytań i odpowiedzi, które z dużym prawdopodobieństwem będą padały ze strony dziennikarzy.

Dobór odpowiednich narzędzi komunikacyjnych

Jakie narzędzia komunikacji wybrać w kryzysie? Zwołać konferencję prasową, wysłać oświadczenie? Każda z technik niesie za sobą inny konsekwencje. Wybór odpowiednich narzędzi zależy od przyjętej strategii i efektu jaki chce się osiągnąć. Pomagamy naszym klientom dobrać takie narzędzia, które umożliwią jak najszybsze i najskuteczniejsze wyjście z kryzysu.

Alert medialny

Podczas kryzysu istotne jest by ciągle kontrolować sytuację w mediach. Swoim klientom oferujemy monitoring mediów i biuro prasowe prowadzone non stop. Dzięki możemy na bieżąco reagować i zapobiegać lawinie wydarzeń, które mogłyby pogłębić kryzys.

« wróć do listy ofert