Szkolenie otwarte - Sytuacja kryzysowa

baner sytuacja kryzysowa

Warsztat ekspercki:

Warszawa, Sienna Center 28 – 29 listopada 2011 r.

Jak zachować twarz i reputację w kryzysie

Wiarygodne przemawianie publiczne nie jest łatwe nawet w tradycyjnych sytuacjach biznesowych. Prawdziwą sztuką staje się w obliczu kryzysu, gdy czas gra na naszą niekorzyść, media domagają się informacji, a sytuacja wymyka się spod kontroli. Warsztat zawiera skondensowaną wiedzę i praktyczne narzędzia oparte o najlepsze doświadczenia i najnowocześniejsze praktyki w tym zakresie. Uczestnicy otrzymają wskazówki pozwalające w sposób istotny zwiększyć efektywność w obszarze prezentacji i wystąpień publicznych w obliczu kryzysu.
Przyrodnicze kataklizmy, wycieki danych, poważne awarie – coraz częściej patrzymy na biznes z perspektywy potencjalnego kryzysu. Warsztat omawia zagadnienia zarządzania samym kryzysem, jak i wszelkie działania antykryzysowe, które firma może i powinna podjąć. Pokazuje książkę zarządzania kryzysowego jako nowoczesne narzędzie zarządzania ryzykiem w komunikacji. Zwraca uwagę na style zarządzania i ich wpływ na reakcje menedżerów na konflikt i kryzys.

O szkoleniu

  • Jak wiarygodnie przekazać trudne i dramatyczne informacje?
  • Jak nie stracić wątku i dobrze wypaść w krzyżowym ogniu dziennikarskich pytań?
  • Jak efektywnie przygotować się do kryzysu?
  • Jak stworzyć zintegrowany program działań antykryzysowych?
  • Jak pod presją czasu i emocji zarządzać sztabem kryzysowym?

 

Materiały do pobrania

>> Pobierz program szkoleń - Sytuacja kryzysowa

>> Pobierz formularz zamówienia