Sytuacja kryzysowa: Eksperci

Skórska Rozenek

Jacek Rozenek

Specjalista z dziedziny zarządzania wrażeniem w biznesie, zarządzania wizerunkiem i prezentacji biznesowych.
Prowadzi szkolenia oraz coaching z zakresu zaawansowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych, technik wpływu, technik antymanipulacyjnych. Wykłada w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Osobisty coach i doradca wizerunkowy najlepszych krajowych menagerów najwyższego szczebla. W swojej karierze przeszedł wszystkie poziomy zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego.
Szkolił dla takich firm jak: Pekao S.A., IFS Poland, Organon Poland, BP, Dr. Irena Eris, Nepentes, P.P.H.U. Rowitex Sp. z o.o., Sano Sp. z o.o., BRE Bank S.A., EKO-PARK S.A., Deutsche Bank PBC, NBP, ING Bank Śląski, Millenium, Johnson&Johnson, AxA, PZU Życie, BPH TFI, PKO TFI, Hertz System Ltd. Sp. z o.o., METLIFE Towarzy- stwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Assesco Poland S.A., Sodexho, Nordea Bank, Dresdner Bank, Golden Egg, MON, Teva, PKO BP, Saatchi&Saatchi.

Małgorzata Skórska

Trener z certyfikatem Akademii Leona Koźmińskiego. Doradca z dziedziny public relations i komunikacji kryzysowej. Była rzecznikiem prasowym Telefonii Dialog S.A. i Marszałka Województwa Dolnośląskiego, dziennikarka radiowa i prasowa. Ma praktyczne doświadczenia w prowadzeniu kampanii informacyjno- promocyjnych, i zarządzaniu komunikacją w kryzysach. Jest współwłaścicielem agencji public relations PR time. Uplasowanej na drugim miejscu w Klienckim Rankingu Agencji Public Relations, przygotowanym przez magazyn „Home&Market” w roku 2010.
Szkoliła między innymi zarząd Małopolskiej Kasy Chorych, zarząd firmy JTT, pracowników Volskwagen Motor Polska, kadrę menedżerską Elektrociepłowni Zielona Góra S.A., dyrektorów stacji dializ INCP, handlowców firmy AMITECH Poland, członków Związku Pracodawców „Polska Miedź”, kadrę menedżerską spółki Veolia Usługi dla Środowiska, pracowników firmy Kogeneracja SA, kadrę menedżerską i pracowników firmy KGHM Ecoren, menedżerów firmy kosmetycznej Clarena. Prowadziła zajęcia dla uczestników studiów podyplomowych WSB we Wrocławiu i Poznaniu, m.in. w zakresie psychologii kryzysu, komunikacji kryzysowej i employer brending.